K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

FITNESS TRÉNINK

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Trénink pro začátečníky

Trénink pro začátečníky

Trénink pro začátečníky - Možná si na to taky vzpomínáte. Když jste začínali se cvičením, neměli jste moc informací o stravování, regeneraci, natož o tom, jak si sestavit trénink... A právě s tím se vám dnes pokusím pomoci. Trénink, který vám napíšu je jen vzorový, takže pokud chcete, můžete si ho upravit tak, aby vám vyhovoval.

Bude to trénink pro naprosté začátečníky, kteří mají s cvičením minimální zkušenosti, proto budete procvičovat celé tělo v jednom tréninku. Tento trénink vyzkoušejte v prvním jednom až dvou měsících cvičení.

  • Hrudník
    1. Bench press - 3 série po 10 - 15 opakováních,
    2. Motýlek - 2 série po 10 - 15 opakováních,

  • Ramena
    1. Tlaky s jednoručkami - 2 série po 8 - 12 opakováních,
    2. Upažování - 2 série po 15 opakováních,

  • Nohy
    1. Leg - press - 3 série po 15 - 20 opakováních,
    2. Předkopávání - 2 série po 15 opakováních,
    3. Zakopávání - 2 série po 12 - 15 opakováních,
    4. Výpony na lýtka - 2 série po 15 - 20 opakováních,

  • Záda
    1. Shyby nebo stahování kladky na hrudník - 3 série po 15 opakováních,
    2. Veslování (přítahy spodní kladky) - 3 série po 15 opakováních,

  • Triceps
    1. Stahování kladky - 3 série po 12 opakováních,

  • Biceps
    1. Velká činka v stoji - 3 série po 12 opakováních,

Břicho procvičte na konci každého tréninku 3 sériemi volně zvoleného cviku v počtu opakování okolo 20.

Výběr cviků jsem volil tak, aby zde nebyly žádné extra těžké cviky. Nesmíte totiž zapomínat, že v začátcích cvičení nejde o zvyšování síly nebo zvětšování objemů, ale o to, abyste si naučili správnou techniku a správně cítit svaly.


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.