K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

OSTATNÍ

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Vymývači mozků II.

Nenechte se napálit

Vyzkoušela jste snad už všechny diety, které znáte a stéle nemůžete zhubnout? Nutila jste se k namáhavému cvičení, ale vše bylo bez úspěchu? Omezovala jste se v jídle, ale stejně nic nepomáhalo? Nic z toho už nebudete muset nikdy zažít, nyní totiž už existuje řešení, díky kterému shodíte přebytečná kila rychle a hlavně na trvalo...

Tak takhle nějak začíná většina inzerátů v časopisech, ve kterých se nabízejí zázračné výrobky, díky kterým zhubnete zaručeně a bez námahy. Věříte takovýmto reklamám? Pokud ne, tak jste v pořádku... Pokud ale ano, tak se už konečně proberte, dejte si facku z pravé strany, z levé strany a pro jistotu ještě jednu z pravé strany, aby byl příchod do reality absolutní. Pamatujte si jednu věc: NIKDY TO NEPŮJDE SNADNO A BEZ NÁMAHY!!! Nikdy nezhubnete, když budete jíst tak, jako jste jedli, když jste přibírali. To vám prostě žádný prášek, pilulka ani náplast, kterou vyměníte jednou za tři dny, nezaručí.

Jediné, co by vám v tomto případě (bez změny jídelníčku) mohlo pomoci, je zvýšená pohybová aktivita. Tím se vám zvýší kalorický výdej a minimálně se nabírání váhy zpomalí. Je jedno jestli začnete alespoň trochu sportovat - posilovna, kolo, běhání, různé kolektivní sporty, nebo třeba začnete víc chodit pěšky. Pokud ale k takové aktivitě přidáte ještě rozumnou dietu (snížíte kalorický příjem), pak se určitě dočkáte zajímavých - dobrých - výsledků a to velmi brzy a bez zbytečného utrácení peněz za nesmyslné preparáty, u nichž většinou ani neznáte složení, protože inzerent je tam většinou "zapomene" uvést.

Firmy, které si dávají inzeráty tohoto typu, jsou velmi často hodně vychytralé a někdy používají i psychologické metody. Tak například, často se objevuje věta:

Upozornění: Klinické testy s naším výrobkem prokázaly úbytky hmotnosti až o 6 kg za týden. Nedoporučujeme úbytek hmotnosti na váze větší než 3 kg týdně. Pokud dosáhnete ztráty hmotnosti o více jak 3 kg za týden, přerušte léčbu na 2 dny a poté znovu pokračujte.

Nejsem sice žádný psycholog, ani psycholog amatér, ale z takového "upozornění", cítím spíše snahu, vtlouci do hlavy lidem myšlenku, že to funguje. Dalším takovým tahem je, že řeknou: Tento výrobek znají lidé už v 50 zemích světa. Což o to, oni ho tam možná i znají a možná tam měl i docela slušný prodejní úspěch, ale toho dosáhl jen díky podobně chytře sestavené reklamě a ne díky svým výsledků. Proto musí jít na nový trh, kde ho lidé ještě neznají a určitě se najdou tací, co si ho koupí. Ono už jen to, že nabízejí lidem snadnou cestu, jak dosáhnout toho, čeho dosáhnout chtějí, je tak trochu psychologický tah. Takovýchto "fíglů" mají dozajista mnoho, ale jak píšu, nejsem, psycholog, takže na všechny určitě nepřijdu.

Závěrem vám jen poradím: Používejte zdravý selský rozum. Zeptejte se sami sebe: Když tento výrobek funguje a znají ho už v tolika zemích světa, proč trpí více než polovina Američanů a Evropanů nadváhou?


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.