K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

FITNESS TRÉNINK

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Cviky na záda. Jak cvičit záda?

Cviky na záda - záda patří nejzanedbávanějším partiím

Záda patří snad kromě nohou k nejzanedbávanějším partiím. Většinou je lidé v posilovnách sice cvičí, ale stačí jim k tomu pár sérií přítahů na spodní kladce (veslování) a stahování kladky na hrudník. Určitě sami cítíte, že to není dobře. Jaké tedy zvolit cviky na záda?

Jaké cviky na záda zvolit?

Rád bych vám dnes proto trochu pomohl se sestavením tréninku pro záda a abyste měli nějakou inspiraci, koukněte na následující cviky na záda. Pokud budete chtít, tak je můžete vyzkoušet a samozřejmě si cviky na záda můžete upravit tak, aby vám vyhovovaly. Takže tady máte několi cviků na záda:

  • shyby - 4 série po 6 - 10 opakováních - pokud máte možnost, tak s dlaněmi proti sobě (doufám, že víte, co myslím:-)
  • mrtvý tah - 3 až 4 série po 6 - 10 opakováních
  • přítahy velké činky v předklonu - 4 série po 8 - 12 opakováních
  • stahování horní kladky k hrudníku/shyby - 4 série po 8 - 15 opakováních - pokud ještě budete mít dost sil na "normální shyby", tak doporučuju, ale pokud ne, tak bude stačit kladka.

Záda jsem cvičil v samostatném dni, vždy jako jedinou partii.

Vidíte, že ani u cviků na záda nejde o nic světoborného, ale jestli toto cvičení pomůže alespoň jednomu z vás, tak budu rád:-)


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.