K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

FITNESS TRÉNINK

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Bicepsy

Jak cvičit bicepsy

Po článku Test bicepsů a Jak zničit bicepsy... vám dnes přináším další možnost, jak zkvalitnit trénink tohoto velmi oblíbeného svalu.

Pokud už nějakou dobu navštěvujete posilovnu, určitě už jste mockrát viděli, jak ostatní v posilovně trénují bicepsy. Velká většina trénujících lidí začíná bicepsovými zdvihy s velkou činkou nebo s jednoručkami, což je v pořádku. Co ale už často není v pořádku je provedení takovýchto cviků. Asi největší prohřeškem proti správné technice bývá zaklánění. Někdy je to jen mírné zaklonění při posledních dvou třech opakováních (pokud jde o kontrolované zaklánění a zakláníte se s mírou, tak se proti tomu nedá prakticky nic namítat), ale jindy jsou to teda hupy, že se divím, že se ten člověk nezlomí vejpůl.

Často se také stává, že i když se opravdu snažíte se nezaklánět, prostě se to nedaří. A právě pro ty z vás, kteří se snaží tuto chybu napravit, je tu jednoduché řešení - opřete se. Je jedno, jestli o nějaký stroj nebo (což doporučuji) o stěnu. Stoupněte si tak jak jste zvyklí (nohy na šířku ramen...) a opravu se snažte nepodvádět, to znamená buďte po celou dobu cvičení opření jak zadkem tak horní částí zad.

Nezapomínejte, že cvičíte, aby vám rostly svaly a ne abyste špatně zvedali velké váhy.


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.