K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

FITNESS TRÉNINK

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Nejúčinnější cviky na břicho

Pouze cviky na břicho nestačí

Mít krásně vypracované břišní svaly, to je sen velké většiny z nás. Jak ale docílit toho, že budete mít krásně vypracované břicho bez známek tuku? Jaké zvolit cviky na břicho? Jak docílit toho, aby se vám na břiše objevil pekáč buchet? Zapanatujte si jedno: Rozhodně nebude stačit cvičit pouze břicho. K tomu, abyste odhalili své břišní svaly totiž budete muset snížit množství podkožního tuku - budete prostě muset zhubnout. Nic takového jako lokální hubnutí neexistuje (nejde zhubnout jenom na břiše a jinde ne), budete muset zhubnout "všude". K tomu vám mohou dopomoci články o zdravé výživě a články o zdravých receptech.

Nejúčinnější cviky na břicho

Sedy-lehy

Jedná se o jeden z nejzákladnějších cviků na břicho.

Lehněte si na pevnou podložku, nohy pokrčte v kolenou, ruce dejte za hlavu.
Začněte zvedat hrudník, snažte se držet záda rovně.
Až se dostanete do horní pozice, začněte se pomalu vracet dolů.
V dolní pozici neopírejte záda o zem a pokračujte dalšími opakováními.
Cvik provádějte plynule, udělejte 10 - 15 opakování. Snažte se co nejvíce soustředit na zapojení břicha.

Cvičení břicha na míči

Tento cvik na břicho je vhodnější, především proto, že pomáha tolik nezatěžovat záda.

Lehněte si zády na míč, tak abyste se opírali spodní částí zad. Ruce dejte za hlavu.
Začněte zvedat hrudník tak, jakoby jste ho chtěli přitlačit směrem k nohám.
Poté se pomalu vracejte do výchozí pozice. Udělejte opět 10 - 15 opakování.

Skvělý cvik - šlapání na kole

Lehněte si na pevnou podložku, ruce dejte za hlavu.
Zvedněte nohy od země do přibližně pravého úhlu s podlahou.
Začněte šlapat nohama jakoby jste jeli nakole.
Proveďte 15 - 20 opakování.

Na závěr opět připomínám, že cviky na břicho sami o sobě nestačí.


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.